Tuesday, March 3, 2015

Pleci sau rămâi?

     
       Mi-ai spus că mă grăbesc, că sunt lacomă şi că nu ştiu ce e frumos, când de fapt tu eşti cel care nu ştie! Te mulţumeşti cu jumătaţi de măsură. Eu nu vreau porţii mici de iubire, eu nu mă mulţumesc cu puţin, vreau totul sau nimic! Mai exact, te vreau pe tine, acum, întru totul; cu nesăbuinţa ta, cu zâmbetul tău, cu gândurile tale întunecate, cu jocurile tale de-a şoarecele şi pisica, chiar şi cu defectele tale. Eu nu vreau un trecător prin sufletul meu, ci vreau ca sufletul meu să-ţi fie casă! Nu caut un actor care să-şi joace bine rolul, pentru că viaţa mea, oricât de încurcată ar fi ea, nu e nici film, nici carte; e drumul meu spre împlinire, iar eu vreau un însoţitor, să mă ţină de mână si să-mi fie iubit, amant şi prieten. Vreau ca buzele mele să simtă gustul buzelor tale în fiecare dimineaţă, vreau ca trupurile noastre să se unească într-un singur corp, vreau să devenim din doi, unul. Nu vreau minciuni, nu vreau o aventură, că-s sătulă... Nu te vreau în patul meu dacă nu reuşeşti mai întâi să-mi patrunzi în inimă. Să nu încerci să mă cucereşti cu trupul tău, nu încerca să mă vrăjeşti cu tot felul de vorbe, creierul trebuie cucerit, pe el să-l seduci! Deci dacă vrei să mă ai, foloseşte-ţi capul de sus, nu capul de jos! Iar dacă nu eşti dispus să-mi oferi ceea ce eu vreau, dacă tu crezi că nu merit să fiu iubită de tine, atunci pleacă, dar ţine minte, dacă ai plecat, să nu te mai întorci !




No comments:

Post a Comment